Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Bitlis Valiliği

İl Emniyet Müdürlükleri

BİTLİS EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
BİTLİS EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
BİTLİS EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    İl Emniyet Müdürü Hakkımızda Tarihçe Yöneticilerimiz Atatürk ve Türk Polisi Polisevi Şehitlerimiz Polis Müzesi Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    Kamu Hizmet Standartları Eğitim İşlemleri Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu Online Kamu Personeli Memnuniyet Bildirim Formu Kurumsal Dosya Planı
  • İŞLEMLER
    İhbar EDS Noktaları Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama Kimliği Belirsiz Cesetler Sınav Sonuç e-Devlet Hizmetleri Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Galeri
  • İLETİŞİM
    İl Emniyet Müdürlüğü İlçe Emniyet Müdürlükleri/Amirlikleri
°C
15
Ekim2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • İl Emniyet Müdürü
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Yöneticilerimiz
    • Atatürk ve Türk Polisi
    • Polisevi
    • Şehitlerimiz
      • Şehitlerimiz
    • Polis Müzesi
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Eğitim İşlemleri
    • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu
    • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu Online
    • Kamu Personeli Memnuniyet Bildirim Formu
    • Kurumsal Dosya Planı
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Emniyet Müdürlükleri/Amirlikleri
 

Kamu Hizmet Standartları

15.10.2025
KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA UYULACAK USUL VE ESASLARA İLİŞKİN YÖNETMELİK
Bakanlar Kurulu Kararı : 29/6/2009-2009/15169 
Resmî Gazete : 31.7.2009/27305
Amaç
MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı; etkin, verimli, hesap verebilir, vatandaş beyanına güvenen ve şeffaf bir kamu yönetimi oluşturmak; kamu hizmetlerinin hızlı, kaliteli, basitleştirilmiş ve düşük maliyetli bir şekilde yerine getirilmesini sağlamak üzere, idarelerin uyması gereken usul ve esasları düzenlemektir.
Dayanak
MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik, 10/10/1984 tarihli ve 3056 sayılı Başbakanlık Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulü Hakkında Kanunun 2 nci ve 33 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanmıştır.
Kamu hizmetlerinin ilk kademede ve vatandaşa en yakın yerde sunulması
MADDE 3 – (1) Kamu hizmetlerinin, başvuru yapılan ilk kademeden sunulması ve sonuçlandırılması, başvuru mercii ile karar/onay mercii arasında birden fazla kademe oluşturulmaması esastır. İdare, başvuruların, doğrudan kamu hizmetini sunan birime yapılmasını ve ilk kademede sonuçlandırılmasını sağlamak için gerekli tedbirleri alır.
(2) İdare, hizmetlerin vatandaşa en yakın yerden sunulabilmesi amacıyla gerekli görülen mahallerde geçici veya sürekli bürolar açabilir.
(3) İdare, sunduğu hizmetlerin her birini yerine getirecek birim ve görevlileri tespit eder. Taşra teşkilatı, tespit edilen birim ve görevlileri bulundukları yerin en büyük mülkî idare amirine bildirir.
Kamu hizmetlerinin elektronik ortamda sunulması
MADDE 4 – (1) Basılı ortamdaki bilgi ve belgelerin elektronik ortama taşınması ve veritabanlarının diğer idarelerle paylaşılması esastır.
(2) İdare, başvuruların elektronik ortamda da yapılmasına, sürecin başvuru sahibince izlenebilmesine ve sonucun ilgilisine elektronik ortamda iletilmesine yönelik tedbirleri alır ve hizmetin e-Devlet Kapısına entegrasyonunu sağlar.
Vatandaşın bilgilendirilmesi
MADDE 5 – (1) Kanunî sınırlamalar saklı kalmak kaydıyla idare, sunduğu hizmetlere ilişkin bilgileri ve mevzuatı, basılı ya da elektronik ortamda duyurur.
(2) İdare, sunduğu kamu hizmetlerinin envanterini ek-1′e göre oluşturarak kurumsal internet sayfasında ve e-Devlet Kapısında en güncel şekli ile yayınlar.
Hizmet standartları oluşturma
MADDE 6 – (1) İdareler, ek-2′de yer alan örneğe göre hizmet standartlarını oluşturur. Ek-3′te belirtilen açıklamalara göre oluşturulan hizmet standartları tablosunda; hizmetin adı, başvuruda istenen belgeler, hizmetin ne kadar sürede tamamlanacağı ve şikâyet mercilerine ilişkin bilgiler yer alır. Bu tablo, hizmeti doğrudan sunan birimlerce vatandaşların kolayca görebileceği panolarda, kurumsal internet sayfalarında ve e-Devlet Kapısında duyurulur. Ayrıca, idarenin danışma masalarında da istenilen belgeleri gösteren dokümanlar bulundurulabilir ve talep edenlere ücretsiz olarak verilir.
Özürlülerle ilgili tedbirler
MADDE 7 – (1) İdare, sunduğu kamu hizmetlerinin özürlüler tarafından kolayca erişilebilir olması için gerekli tedbirleri alır.
Başvuru sahibinden bilgi ve belge istenmesine ilişkin esaslar
MADDE 8 – (1) İdare, hizmetleri yerine getirirken başvuru sahibinden istediği bilgi ve belgelerle ilgili düzenlemelerinde aşağıdaki ölçütleri esas alır:
a) Düzenlemeler beyan esas alınacak şekilde hazırlanır.
b) Zorunlu olmadıkça, işlemin tekemmülü aşamasına kadar belge talep edilmez.
c) İş sınavlarına müracaat safhasında sadece sınav için gerekli belgeler istenir; göreve başlamak için gereken belgeler ise sınavı kazananlardan istenir.
ç) İdarenin görevi gereği kendisinde bulunan bilgi ve belgeler ile daha önce başvuru sahibinden alınarak kurum kayıtlarına aktarılan ve değişmediği başvuru sahibi tarafından beyan edilen belgeler yeniden istenmez.
d) İstenen belgenin aslının getirilmesi hâlinde, belgenin fotokopisi, aslına uygunluğu kontrol edildikten sonra ilgili görevli tarafından isim ve unvan yazılarak tasdik edilir.
e) Diğer idarelerin elektronik ortamda paylaşıma açtığı bilgi ve belgeler, başvuru sahibinden istenmez. Ancak, bu bilgi ve belgelere kolayca erişim için gerekli bilgiler istenebilir.
f) Başvuru sahibinden adlî sicil kaydı istenmez, bunun yerine yazılı olarak beyan istenir. Başvurunun form kullanılarak yapıldığı hâllerde, formda adlî sicil beyanı bölümü ayrılır. İdare, beyanın doğruluğunu adlî sicil bilgilerini verebilecek mercilerden teyit eder. İlgili merciler, gerekli bilgileri, teknik altyapısı hazır olan kurumlara elektronik ortamda derhal, diğer hâllerde en geç üç işgünü içinde verir.
g) Başvuruda istenen belgeler, idarece sayma suretiyle belirtilir. İstenen belgeler arasında, idare tarafından istenecek diğer belgeler veya benzeri belgeler gibi muğlâk ibarelere yer verilmez.
ğ) Başvuru sırasında istenen formlar idarenin internet sayfasında da yayımlanır.
Gerçeğe aykırı belge verilmesi veya beyanda bulunulması
MADDE 9 – (1) İdare, gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacağı hususunda başvuru sahiplerinin bilgilendirilmesi için gerekli tedbirleri alır.
Başvuru sahiplerine malî yükümlülüklerinin bildirilmesi
MADDE 10 – (1) Başvuruları esnasında, ödemek zorunda oldukları malî yükümlülükler, mevzuat dayanakları ile birlikte başvuru sahiplerine açıkça belirtilir.
Kurum içi ve kurum dışı yazışma
MADDE 11 – (1) Kurum içi ve kurum dışı görüş, bilgi ve belge talep yazıları günlü yazılır. İlgili mevzuatındaki özel hükümler saklı kalmak kaydıyla, idareler belge taleplerini en geç beş gün, bilgi ve görüş taleplerini ise en geç onbeş gün içinde yerine getirir. İdare, bilgi ve görüş yazıları için onbeş günü geçmemek üzere ek süre kullanabilir. Bu yazışmalar elektronik ortamda da yapılabilir.
Başvurunun kabulü ve sonuçlandırılması
MADDE 12 – (1) Bizzat yapılan başvurular sırasında başvuru incelenir, anında giderilebilecek eksiklikler yazışmaya gerek kalmadan tamamlatılır. Talebi hâlinde başvuru sahibine alındı belgesi verilir. Sonradan tespit edilen eksiklikler başvuru sahibine bildirilir.
(2) Başvurular hizmet standartlarında belirtilen süre içinde sonuçlandırılır.
(3) Başvuru sonucunun olumsuz olması durumunda ilgiliye gerekçesi bildirilir, varsa itiraz mercii ve süresi gösterilir.
Yönetmeliğe uyum
GEÇİCİ MADDE 1 – (1) İdareler, bu Yönetmelikte öngörülen hususlara ilişkin gerekli her türlü idarî, teknik ve hukukî düzenlemeleri bu Yönetmeliğin yayımı tarihinden itibaren altı ay içinde gerçekleştirir.
Yürürlük
MADDE 13 – (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Yürütme
MADDE 14 – (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.​​
 
Adilcevaz İlçe Emniyet Müdürlüğü
202 KB
indir
Ahlat İlçe Emniyet Müdürlüğü
200 KB
indir
Asayiş Şube Müdürlüğü
179 KB
indir
Belge Yönetimi Ve Koordinasyon Şube Müdürlüğü
175 KB
indir
Bilgi Teknolojileri Ve Haberleşme Şube Müdürlüğü
153 KB
indir
Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü
156 KB
indir
Çocuk Şube Müdürlüğü
172 KB
indir
Eğitim Şube Müdürlüğü
147 KB
indir
Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele Ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğü
156 KB
indir
Güroymak İlçe Emniyet Müdürlüğü
201 KB
indir
Güvenlik Şube Müdürlüğü
164 KB
indir
Hizan İlçe Emniyet Müdürlüğü
199 KB
indir
Kolluk Gözetim Komisyonu İşlemleri Büro Amirliği
150 KB
indir
Mahallebaşı Şehit Mustafa Yeter Polis Merkezi Amirliği
163 KB
indir
Medya-Halkla İlişkiler Ve Protokol Şube Müdürlüğü
155 KB
indir
Mutki İlçe Emniyet Amirliği
187 KB
indir
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü
155 KB
indir
Olay Yeri İnceleme Şube Müdürlüğü
147 KB
indir
Özel Güvenlik Şube Müdürlüğü
156 KB
indir
Polisevi Şube Müdürlüğü
158 KB
indir
Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü
163 KB
indir
Silah Ve Patlayıcı Maddeler Şube Müdürlüğü
275 KB
indir
Sosyal Hizmetler Ve Sağlık Şube Müdürlüğü
159 KB
indir
Tatvan Deniz Limanı Şube Müdürlüğü
198 KB
indir
Tatvan İlçe Emniyet Müdürlüğü
232 KB
indir
Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü
129 KB
indir
Trafik Tescil Ve Denetleme Şube Müdürlüğü
158 KB
indir
 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • İl Emniyet Müdürü
  • Hakkımızda
  • Tarihçe
  • Yöneticilerimiz
  • Atatürk ve Türk Polisi
  • Polisevi
  • Şehitlerimiz
    • Şehitlerimiz
  • Polis Müzesi
  • Sıkça Sorulan Sorular

HİZMETLERİMİZ

  • Kamu Hizmet Standartları
  • Eğitim İşlemleri
  • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu
  • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu Online
  • Kamu Personeli Memnuniyet Bildirim Formu
  • Kurumsal Dosya Planı

İŞLEMLER

  • İhbar
  • EDS Noktaları
  • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
  • Kimliği Belirsiz Cesetler
  • Sınav Sonuç
  • e-Devlet Hizmetleri
  • Kiralık Araç Bildirim Sistemi

GÜNDEM

  • Haberler
  • Duyurular
  • Galeri

İLETİŞİM

  • İl Emniyet Müdürlüğü
  • İlçe Emniyet Müdürlükleri/Amirlikleri
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • İl Emniyet Müdürü
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Yöneticilerimiz
    • Atatürk ve Türk Polisi
    • Polisevi
    • Şehitlerimiz
      • Şehitlerimiz
    • Polis Müzesi
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Eğitim İşlemleri
    • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu
    • Kamu Personeli İhbar / Şikayet Formu Online
    • Kamu Personeli Memnuniyet Bildirim Formu
    • Kurumsal Dosya Planı
  • İŞLEMLER
    • İhbar
    • EDS Noktaları
    • Kayıp Şahıs/Çocuk Sorgulama
    • Kimliği Belirsiz Cesetler
    • Sınav Sonuç
    • e-Devlet Hizmetleri
    • Kiralık Araç Bildirim Sistemi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Galeri
  • İLETİŞİM
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Emniyet Müdürlükleri/Amirlikleri

© Bitlis Emniyet Müdürlüğü

 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.